reklam

30 Ağustos 2012 Perşembe

Beni Affet 29 AĞustos 2012 izle Star TV 29.08.2012


Beni Affet dizisi izle, yeni bölüm Beni Affet izle, Beni Affet 29.08.2012 donmadan izle, Beni Affet kesintisiz izle, Beni Affet 29-08-2012 full video izle, Beni Affet tekrarı izle, Beni Affet 29 ağustos bölüm canlı izle, Beni Affet full izle
Beni Affet 29 AĞustos 2012 izle Star TV 29.08.2012
Aşk bazen aniden gelir! Ankaralı zengin bir aileyi merkezine alan Beni Affet, gecekondudan üniversitelilere, ev kadınlarından beyaz yakalılara kadar toplumun her kesiminden karakterleri ekrana taiıyor. Karakterlerin hemen hemen hepsi, aşkla, doğrulukla ve gururlarıyla sınanıyorlar. Bu sınavdan ancak dürüst olanlar alnının akıyla çıkabiliyor. Hem kendilerine hem de hayata karşı dürüst olanlar... Beni Affet, sadece kendi doğrularını çocuklarına dayatarak tek tek hepsini mutsuz eden bir babanın ve babaların günahı yüzünden aşklarını yitiren çocukların hiköe2yesi aynı zamanda... Vazgeçilemeyen aşkların ve bitmeyen umutların hikayesi...Beni Affet 29 AĞustos 2012 izle Star TV 29.08.2012

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg