reklam

30 Ağustos 2012 Perşembe

Emine Beder ile Mutfak Aşkı 29 Ağustos 2012 izle Beyaz TV 29.08.2012


Emine Beder tatlı elleriyle bizlere ramazanın başından bu yana harukulade tarifler vermeye devam ediyor. Genelde yemek tariflerinin oldu televizyon programlarını erkekler izlemez hatta tamamen kadınlar için yapıldığını söylerler. Ben bunu geçtiğimiz günlerde tamamen yalanladım. Fırında tavuklu, patatesli, köfteli yemek yaptım hemde tamamen spontene başladım bu yemeği yapmaya birde baktım ki çok lezzetli oldu. Yanlız unuttuğum bir şeyler vardı sanırım. Bir baktım ki fırın benim biberlerimi ve soğanlarımı kurutmaya başladı. Sonradan anladım üstüne folyo koymuş olsaydım eğer bu olmayacaktı. Eğer emine bederin mutfak aşkı yemek programını seyretmiş olsaydım eminim ki bunlar olmayacaktı. Şimdi programı izleyelim bakalım Emine Abla bugün bizim için hangi yemekleri yapmış.

Emine Beder ile Mutfak Aşkı 29 Ağustos 2012 izle Beyaz TV 29.08.2012

Emine Beder ile Mutfak Aşkı 29 Ağustos 2012 izle Beyaz TV 29.08.2012

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg