reklam

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Kuantum Teorisi Nedir ?

Kuantum Teorisi Ne Demek ?

Sürekli duyarız ancak anlamını çoğumuz bilmeyiz... Kuantum Teorisi.

Adı üzerinde bir teori olan Kuantum teorisi bilim tarihinin en çok araştırılan teorilerinin başında gelir. Ortaya getirdiği sonuçlar bir çok farklı bilim alanında yenilikler ve buluşlar cıkartmıstır. Kuantum teorisi amiyane tabir ile bir atomun yörüngelerinde bulunan elektronların enerji seviyeleri arasındaki sıçramalarıdır. İlk bakışta herhangi bir fizik teorisinden farksız gibi gözükse de biraz derinlere indiğimizde aslında bu teorinin akıl almaz süreçlerden geçtiğini görürüz.
fragman izle video izle fragman izle Güncel Blog Müzik Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg