reklam

7 Eylül 2012 Cuma

The Wanted'ın 'I Found You' Şarkısını Dinleyin


Sizlere daha önce The Wanted'ın yeni şarkısının adından ve kısa zaman içinde yayınlanacağından bahsetmiştik. İngiliz grup bugün youtube hesabına yeni şarkısını yükledi ve kapak resmiyle birlikte resmi facebook sayfalarında bu haberi paylaşarak hayranlarına duyurdu. Her zamankisi gibi hareketli bir parti şarkısı yapmışlar. Ve çok güzel. Siz beğendiniz mi ?Seni buldum, en karanlık vakitte. Seni buldum yağan yağmurlar içinde.Seni buldum yardıma muhtaçken ve aşkın beni geri çekti.Lekesiz duygularının küçük nehrini buldum. Seni buldum, benim tek gerçeğim Seni buldum, müzik çalarken. Seni bulana kadar kaybolmuştum. Seni bulana bulana kadar kadar.The Wanted'ın 'I Found You' Şarkısını Dinleyin

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg