reklam

6 Eylül 2012 Perşembe

Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu Oyuncu Kadrosu



Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu Oyuncu Kadrosu

Reyting rekortmeni dizi Adını Feriha Koydum geçen sezon sonunda final yapacakken reytinglerin iyi olması nedeniyle uzatma kararı aldı. Dizinin başrollerinden Feriha ( Hazal Kaya ) ' yı da kadrosundan ayırmış olan diziden bir çok önemli karakter ayrıldı ve dizi yeni sezona farklı bir hikaye ve farklı bir isimle yoluna devam ediyor. Yaz boyunca süren spekülasyonların sonrasında Adını Feriha Koydum dizisi Adını Feriha Koydum Emir 'in Yolu ismiyle 7 eylül 2012 ( 07.09.2012 ) cuma akşamı Show Tv ' de yayınlanacak olan yeni bölümüyle ekranlara geliyor.

Bu karışık dönemin sonrasında Adını Feriha Koydum Emir ' in Yolu dizisinin netleşen oyuncu kadrosunu sizinle paylaşmak isteriz.

Adını Feriha Koydum - Emir'in Yolu Oyuncu Kadrosu:
Çağatay Ulusoy , Metin Çekmez, Deniz Uğur, Yusuf Akgün, Zeynep Çamcı, Beril Kayar, Sedef Şahin, Ayşegül Uygurer, Ahu Sungur, Murat Onuk, Furkan Andıç, Emre Koç, Neşem Akhan, Pelin Ermiş, Feyza Civelek, Doruk Özdemir, Onay Kaya, Cihan Bıkmaz, Damla Debre ve Çınar Bozkurt
Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu İnternet Özel Fragmanı ( izlemek için tıkla )
Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu Yeni Sezon Fragmanı ( izlemek için tıkla )




0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg