reklam

6 Eylül 2012 Perşembe

Beni Unutma 194. bölüm izle 06 Eylül 2012 Fox TV


Beni Unutma izle, Beni Unutmayeni bölüm izle, Beni Unutma 194. bölüm tek parça izle, Beni Unutma 06 eylül 2012 izle, Beni Unutma 06-09-2012 tek parça izle, Beni Unutma sorunsuz izle, Beni Unutma 06 eylül bölüm tekrarını indirmeden seyret, Beni Unutma 194. bölüm tekrarı seyret, Beni Unutma 194. bölüm konusu izle, Beni Unutma 06.09.2012 son bölüm izle
Beni Unutma 194. bölüm izle 06 Eylül 2012 Fox TV 06.09.2012
Hüzünlü bir aşk öyküsü...
İlkay, çocukluk arkadaşı olan Ali ye senelerdir aşıktır, onun da kendisini sevdiğini düşünmektedir. Ancak Ali, şirketin sahibinin kızı Nazlı ile birliktedir.

Nazlı, evli ve iki çocuk babası olan Selçuk ile yasak bir ilişki yaşamaktadır ve karnında onun bebeğini taşımaktadır. Ali ile olan birlikteliği Selçuk un eşi Meral in şüphelerini uzaklaştırmak içindir.

Nazlı, şüpheleri kaldırmak için Ali'yi kendisiyle evlenmeye ikna eder. İlkay, Ali nin kendisine olan aşkını itiraf edeceğini düşünürken, Nazlı ile evleneceğini öğrenir ve yıkılır.

Artık onun da aşkını itiraf etmesinin vakti gelmiştir. Bu itiraf birçok farklı olayı beraberinde getirecektir.Beni Unutma 194. bölüm izle 06 Eylül 2012 Fox TV 06.09.2012

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg