reklam

6 Eylül 2012 Perşembe

Kurtlar Vadisi Filistin 06 Eylül 2012 izle ATV


Kurtlar Vadisi Filistin izle, Kurtlar Vadisi Filistin filmi hd izle, Kurtlar Vadisi Filistin tek parça izle, Kurtlar Vadisi Filistin 06-09-2012 sorunsuz izle, Kurtlar Vadisi Filistin donmadan video izle, Kurtlar Vadisi Filistin 06 eylül bölüm tekrarı izle, Kurtlar Vadisi Filistin donmadan hd izle, Kurtlar Vadisi Filistin full video seyret
Kurtlar Vadisi Filistin 06 Eylül 2012 izle ATV 06.09.2012
Biz masumun tek teline dünyayı kurban ederiz!
Gazze ye insani yardım malzemeleri götürmeye çalışan gemilere yapılan kanlı baskın üzerine Polat Alemdar ve arkadaşları Filistin e gitmiştir. Yapılacaklar bellidir: Bu baskının askeri planlayıcısı ve yürütücüsü olan İsrailli komutan ele geçirilmelidir.

Filistinlilerle kurulan ilk temaslar sayesinde hedefine adım adım yaklaşmaya çalışan Polat Alemdarı bazı sürprizler beklemektedir. Hedeflerindeki kişi olan Moşe Ben Eliezer in kural tanımaz gaddarlığı ve teknolojik imköe2nları işleri zorlaştırmaktadır. Polat, Moşe ye ulaşmaya çalışırken, Filistin de masum insanların nasıl öldürüldüklerini görür. Moşe, köyleri yıkmakta, çocukları öldürmekte ve Polat a yardım eden herkesi hapse atmaktadır. Ancak teknolojik imköe2nlar ve kural tanımazlık, Moşe yi kurtarmaya yetmeyecektir.Kurtlar Vadisi Filistin 06 Eylül 2012 izle ATV 06.09.2012

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg