reklam

15 Ocak 2013 Salı

5800 Pc Suite Modunda Bağlanmıyor Eee Hadi Bağlayalım

Merhaba arkadaşlar Nokia'nın 5800 express music model telefonuma son yapmış olduğum cfw kurulumundan sonra , telefon pc suite ile bilgisayara bağlanmadı, başka yazılım yüklemek istiyorum yok.Naptım nettim olmadı nafile sonunda bi çözüm buldum.Öncelikle bilgisayarınızdan nokia ile alakalı herşeyi kaldırın ardından Buraya tıklayarak Nokia Suite'nin son sürümünü indirin ve telefonunuzu pc suite modunda bağlayın kolay gelsin.

Google search : 5800 pc suite bağlanmıyor,5800 pc suite olmuyor,5800 pc suite neden bağlanmıyor,5800 pc suite görmüyor,5800 pc suite olmadığı için cfw yükleyemiyorum,

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg