reklam

15 Ocak 2013 Salı

Dila Hanım Nenni Bebeğin Beşiği Çamdan Türkü Sözleri

Nenni Bebeğin Beşiği Çamdan Sözleri
Bebeğin beşiği çamdanYuvarlandı düştü damdanBeş babası gelir Şam'danNenni de nenni de nenni de bebek
Kızlar gelin çaydan geçekÇay bulanık nerden içekBebek ölmüş nere gidekNenni de nenni de nenni de bebek
Bebek beni deleylediYaktı yıktı kül eylediHer kapıya kul eylediNenni de nenni de nenni de bebek
Çamlıbelden çıktım yayanDayan dizlerim de dayanEmmim atlı ben de yayanNenni de nenni de nenni de bebek
Bebeğin beşiği bakırYerinden kalkmıyor ağırBen sallarım tıngır mıngırNenni de nenni de nenni de bebek
Çizmemi çektim kıçımaİndim çamlığın içineBunda bebeğin suçu neNenni de nenni de nenni de bebek
Kara çadırın kazığıGelir gavurun yazığıMemelerim yol azığıNenni de nenni de nenni de bebek
Deveyi deveye çattımİpini boynuna attımDün gece yavrusuz yattımNenni de nenni de nenni de bebek


Google Search : nenni bebeğin beşiği çamdan sözleri,dila hanım nenni bebeğin beşiği çamdan şarkı sözü,nenni bebeğin beşiği çamdan türküsü,nenni bebeğin beşiği çamdan kim söylüyor,nenni bebeğin beşiği çamdan dinlemeli,

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg