reklam

15 Ocak 2013 Salı

Ağlamasın Gözlerin Yaşla Dolmasın Sözleri

Amatör Rap Sözleri
Ağlamasın gözlerin yaşla dolmasın
Hüzün senin kalbine hiç uğramasın
Ağlamasın gözlerin yaşla dolmasın
Hüzün senin kalbine hiç uğramasın
Gözyaşlarıma hep yol verdin
Gidebildiğin yere aksın gitsin
Maziyi hepten silsin demedim ki
Ben geçmişte hiç gülmedim
Ben ağladım ağlamasın sevdiğim
Ben yandım yanmasın sevdiğim
Hüzün sardı kalbimi benim
Üzülmesin uğruna öleceğim
Gözyaşlarıma hep yol verdim
Gidebildiğin yere aksın gitsin
Maziyi hepten silsin demedim ki
Ben geçmişte hiç gülmedim
Ben ağladım ağlamasın sevdiğim
Ben yandım yanmasın sevdiğim
Hüzün sardı kalbimi benim
Üzülmesin uğruna öleceğim
Dağları del beni yolları git beni
Kalbine gelmeli insanlık
Aşk uğrunda yıprandık
Geldiğimiz yol karanlık
Dağları del beni yolları git beni
Kalbine gelmeli insanlık
Aşk uğrunda yıprandık
Geldiğimiz yol karanlık

Google search : ağlamasın gözlerin yaşla dolmasın,ağlamasın gözlerin yaşla dolmasın sözleri,ağlamasın gözlerin yaşla dolmasın şarkısı dinle,ağlamasın gözlerin yaşla dolmasın mp3 fon şeklinde,

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg