reklam

3 Eylül 2012 Pazartesi

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi ( AÖF ) Kredili Sistem Bölümler Kayıt ve Kayıt Yenileme Tarihleri



Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakülesi
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi ( AÖF ) Kredili Sistem Bölümler Kayıt ve Kayıt Yenileme Tarihleri

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi 2012 - 2013 eğitim döneminde tüm bölümleri kredili sisteme geçirdi ancak yeni döneme ilişkin herhangi bir kılavuz yayınlanmadı. Şu anda en çok aranan konulardan biri aöf kayıt tarihleri ve kayıt yenileme tarihleri. Kılavuzlar henüz yayınlanmamış olsa da aöf 2013 kayıt ve kayıt yenileme tarihleri hakkındaki görüşümüzü sizlerle paylaşmak isteriz.

2011 - 2012 eğitim yılında kayıt tarihi: 12 Eylül 2012 - 23 Eylül 2011 tarihleri arası
2011 - 2012 eğitim yılında kayıt yenileme tarihi: 17 Ekim 2012 - 27 Ekim 2011 tarihleri arası

Belirtilen tarih aralıkları kayıt için eylül ayının ikinci ve üçüncü haftalarına, kayıt yenileme tarihleri de ekim ayının üçüncü ve dördüncü haftalarını kapsamaktadır. Bu nedenle 2012 - 2013 eğitim dönemi için
kayıt tarihi 10 Eylül 2012 - 21 Eylül 2012, kayıt yenileme tarihi ise 15 ekim 2012 - 26 ekim 2012 tarihleri arasında olacaktır. Yukarıda da belirttiğimiz gibi bu tarihler bizim tahminimizdir ancak kısa süre içerisinde açıköğretim fakültesi tarafından kayıt ve kayıt yenileme duyuru kılavuzları yayınlanacaktır.

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi ( AÖF ) Kredili Sistem Bölümler Kayıt ve Kayıt Yenileme Tarihleri

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg