reklam

9 Eylül 2012 Pazar

Demi Lovato ve X Factor Yarışmacısı Tartıştı


Demi Lovato, X Factor yarışmacısı yüzünden zorlu anlar yaşadı. Aslında tartışmadılar ama yarışmacı Demi'ye kızdığı için laf sokmaya çalıştı. X Factor'e orta yaşlı bir adam katıldı ve çok kötü dans ediyordu. Jüri üyeleri tabii ki beğenmedi. Aralarındaki diyalog şöyle oldu.Yarışmacı: Bunun için gerçekten çok çalıştım.
Demi: Bak, birçok insan hayalleri için çok çalışıyor ama bunu herkes haketmiyor.
Yarışmacı: O yüzden mi sen autotune kullanıyorsun ve ben kullanmıyorum? (Autotune: Ses tonunu otomatik olarak ayarlayan program. Genelde bunu kullananların sesindeki hatalar gidiyor.)
Demi: Aslında...
Britney: Seni sahneye kim çıkardı bilmek istiyorum. Sen bana bakınca bile kendimi rahatsız hissediyorum.
Demi'nin orada birşey söyleyememesi kötü olmuş. Bence cevabını vermeliydi.Demi Lovato ve X Factor Yarışmacısı Tartıştı

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg