reklam

9 Eylül 2012 Pazar

Ümit Erdim Uğur Arslan Bülent Ersoy Tarkan nasıl yandığımı bir ben bir Allah biliyor şarkısı taklidi

Ümit Erdim Uğur Arslan Bülent Ersoy Tarkan nasıl yandığımı bir ben bir Allah biliyor şarkısı taklidi videosu Açıklama Tarkan: Ben kendimi bildim bileli Hissetmedim ayrılık acısının böylesini Yemeden içmeden kesildim Ağla ağla tükendim Hasreti bitirdi beni
Bülent Ersoy: Sel olur gizlice içime içime süzülür gözyaşlarım Kanar yaralarım kanar tuzu bastıkça anılar Efkar benim öteki adım Koor koor azgın yangınlarda can evim ciğerim yanıyor Zoor çok zoor ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor Koor koor azgın yangınlarda can evim ciğerim yanıyor Zoor çok zoor ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg