reklam

8 Eylül 2012 Cumartesi

Kristen Stewart ''Kırmızı Halıda Kendimi Rahat Hissetmiyorum''

'On The Road' filminin prömiyeri için Toronto Festivaline katılan 'Alacakaranlık' oyuncusu Kristen Stewart, prömiyerde yaptığı bir röportajda hayranlarının onu görmek için oraya gitmesinin onun için büyük bir sevinç olduğunu söyledi.  22 yaşındaki oyuncu yaptığı röportajda insanların onu kırmızı halıda yanlış anladığını da söyledi;Kırmızı halıdayken bazen rahatsız hissediyorum ve bazı insanlar bunu burada olmak istiyormuşum gibi anlıyor. Bu berbat birşey. Aslında bunun tam zıttı. Sadece fazla endişeliyim. Havalı görünmeyi beklemiyorum kendimden. Aslında olmak da istemiyorum. Sanırım bu havalı olmanın tam zıttı. Bu yüzden takmıyorum.Hayranlarının orda olması hakkında;Dostum şuna baksana onlar 'On the Road' filmi için burdalar ve bende çok mutluyum. Sanırım bu filmi yapmadan önce de benim hayranlarımdı onlar. Yani bu harika. Kristen Stewart ''Kırmızı Halıda Kendimi Rahat Hissetmiyorum''

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg