reklam

8 Eylül 2012 Cumartesi

Victoria Justice: TEEN VOGUE EKİM SAYISINDA


Victoria Justice Teen Vogue'un Ekim sayısı için kamera karşısına geçti. Victoria, Teen Vogue'a ailesiyle birlikte yaşamaktan, ilk oyunculuk deneyiminden, aşk hayatını gizli tutmasından, hoşlandığı ünlülerden ve çok daha fazlasından bahsetti.

Ailesiyle birlikte yaşamak üzerine:
Birkaç yıl içinde taşınacağımı biliyorum ama henüz hazır değilim. Hala 19 yaşındayım. Daha öğreneceğim çok şey var.8 yaşındaki ilk oyunculuk deneyimi ve oyuncu olma hayalleri üzerine:
Koşullar berbattı - uzun çalışma saatleri, rüzgar ve kostümüm bana çok büyüktü. Ama onu sevmiştim. Genç yaşımda bazı şeylerden vazgeçmek zorundaydım, arkadaşlarımla takılmak gibi ama bu sorun değildi. Birçok yönden ben normal bir genç değildim. Ailemin benim için buraya taşındığının farkındaydım onları hayal kırıklığına uğratamazdım.Aşk hayatını gizli tutması üzerine:
Çok gizemli olmaktan nefret ediyorum ama bir kere konuşmaya başlarsanız insanlar daha fazlasını bilmek ister gibi hissediyorum. İlişkilerini dergilere kapak yapan insanlar gibi olmak istemiyorum. Paparazziler özel hayatımdan resimler yakaladığında, çıldırıyorum, şöyle oluyorum Burada olduğumu nasıl bildiler?Hoşlandığı ünlüler (celebrity crush) üzerine:
İnsanların daha çok yeteneklerinden hoşlanıyorum. Büyük bir Coldplay fanıyım. Chris Martin bir efsane. Ona çok hayranım.İdeal erkek arkadaşı üzerine:
Aklı başında, zeki, filmler ve sanatla alakalı, "en iyi beni" ortaya çıkarabilecek erkeklerden hoşlanıyorum.Komedi oyunculuğu üzerine:
Komedi için kendimi ortaya koymaktan korkmuyorum. İşin ön yüzünde yer almaktan korkmuyorum. Kendimi salak gibi göstermekten ve kendimi aptal yerine koymaktan korkmuyorum. Bu benim için heyecan verici bir şey. Victoria Justice: TEEN VOGUE EKİM SAYISINDA! Victoria Justice: TEEN VOGUE EKİM SAYISINDA! Victoria Justice: TEEN VOGUE EKİM SAYISINDA! Victoria Justice: TEEN VOGUE EKİM SAYISINDA! Victoria Justice: TEEN VOGUE EKİM SAYISINDA!Victoria Justice: TEEN VOGUE EKİM SAYISINDA!

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg