reklam

16 Nisan 2014 Çarşamba

Seda Bakan'ın güzellik sırrı ne



Başarılı oyunculuk performansıyla adından söz ettiren oyuncu Seda Bakan, düzgün fiziği ve pürüzsüz cildiyle dikkat çekiyor.
Hayatı boyunca hiç kilo almadığını belirten Bakan, Bugün'den Gülden Avuç'a "Aslında fit kalmamı sağlayan sırlarım öyle ilginç şeyler değil. Formumu korumak için yaptığım tek şey gece zamanı çok ağır yemekler yememek. Bunun dışında hiçbir şey yapmıyorum. Kendimi bildim bileli böyleyim. Hayatımda hiç kilo almadım ve hiç perhiz yapmadım" dedi.
Cildini korumak için binlerce liralık bakım kremleri yerine sadece gül suyu kullandığını belirten Seda Bakan, "Çekimler sırasında yapılan makyajı çok iyi temizlemeye özen gösteririm. Geceleri hiç krem sürüp yattığımı bilmem. Bence uyku ve gül su yu cildi pahalı kremlerden çok henüz iyi yeniliyor. Yüzümü gül suyuyla temizler, yatarım. Hiçbir Zaman gece yarılarına kadar ayakta durmam. Erkenden yatarım. Zati çok da yorucu bir hayat yaşamıyorum. Sanırım bunlar iyi görünmemi sağlıyor" diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg