reklam

17 Ağustos 2012 Cuma

Son Mektup - Burak H. Özdemir



Son Mektup - Burak H. ÖzdemirBenim adım Halil..
Siz bu yazıyı okuyanlar beni Mehmet olarak bilirsiniz.
Kiminizin kardeşiyim, kiminizin kocası, kiminizin ise evladı. Bir gece kan emici canilerle çatışırken Şırnak ta, kahpe bir saldırı sonrası Siirt de, hain bir bombayla Foça da ya da bir kanı bozuk köpeğin kahpe kurşunuyla Midyat ta ölen evladınızım ben.  
Annemin ağladığını görüyorum buradan. Kardeşimi kucağında sıkı sıkı tutuyor. Onuda bu memlekete feda ederim diyor.
Etme anne..
Benim katlime ferman çıkartanlar cenazemde saf tutmuş görmüyor musun?
Sizler katillerimi sadece dağdaki eli kanlı şerefsizler mi sandınız ?
Yanıldınız anne..!
Benim tek katilim onlar değil..
Benim katillerim Ankara da
Benim katillerim Pensilvanya da
Benim katillerim Brüksel de, Washington da..
İmralı da, Kandil de, Suriye de, Irak da..

Eli kınalı kuzuyken göremediklerimi, bu vatan için kanımı toprağıma kına yapınca gördüm ben anne.

Cemaat lideri bir ihtiyarla benim cenazemde saf tutan başbakanın kavgasının, bu ülkenin her ferdinin cumhurbaşkanı olması gereken Kayserilinin Amerika ile pazarlıklarının sonucu oynanan oyunların kurbanıyım ben.

Milliyetçiliği tekeline almış bir köhne partinin köhnemiş liderinin İmralı ya ve iktidara diz çökmüşlüğünün kurbanıyım ben.

Atatürkü tabulaştıran, cenazeme gelip bir Fatiha okuyamayan, okumayıda gericilik sayan, bütün bunları da Atatürkçülük maskesi arkasına gizlenerek yapan, Ata'mı din düşmanı gösteren bir partinin ve onun lider kadrosunun bölücü politikalarının ve göstermelik Kemalistliğinin kurbanıyım ben.

Bana kelle diyebilen bir adamın beni yönetmesinin, beni öldürenlerle gizli pazarlıklarının kurbanıyım ben..

Emperyalizmi sadece Amerikan ve Batı emperyalizmi olarak gören, kendinden başka hiçkimseyi beğenmeyen ve hakaret etmeyi marifet sayan bir garip güruhun göstermelik muhalif, iktidar yanlısı politikalarının kurbanıyım ben.

Benim katillerimi destekleyen Aydın Doğanın yandaş patronların satılmışlığının kurbanıyım ben..

Özalın bölücülüğünün, Barzani denilen soyu bozuk peşmergeyi adam etmesinin kurbanıyım ben..

Annem !
Benim için ağlama..
Bu vatan için ağla..
Ben kendimden sonrası için, evladım huzurlu olsun diyerek öldüm. Evladım ise babasının mezarını ziyaret edebilmek için ölecek bu gidişle.

Burak ÖzdemirSon Mektup - Burak H. Özdemir

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg