reklam

8 Nisan 2014 Salı

Öğretmen yetiştirme çalışma grubu toplantısı yapıldı

Bakanlığımız ve Yüksek öğretim Heyeti ile müşterek oluşturulan Öğretmen Yetiştirme Çalışma Grubu toplantısı 07 Nisan'da yapıldı. Toplantıya Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğünden Genel Müdür Doç Dr. Ali YILMAZ katılırken, Talim Terbiye Heyeti Başkanlığı, Orta Öğretim Genel Müdürlüğü, Mesleksel ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğünde üyelerle Üniversitelerden öğretim görevlileri katıldı.

Toplantıda başlık olarak, eğitim fakültelerinin ortaöğetim meydan öğretmenliği programlarına talebe alınması/alınmaması, ortaöğretim meydan öğretmenliği programlarına talebe alınması durumunda 4 seneye (8 yarıyıl) indirebilme, eğitim fakültelerinin ortaöğretim meydan öğretmenliği programlarında eğitimi süren öğrenciler için 4 seneye indirilebilme imkanı ve Eğitim Fakülteleri programlarının 4+4+4 eğitim sistemine göre gücellenmesi konuları yer aldı.

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg