reklam

8 Nisan 2014 Salı

Saldırganın kimliği belli oldu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na saldıran kişinin, Erzurum nüfusuna kayıtlı Orhan Ö. olduğu iddia edildi.

Saldırı ertesi BDP Muş Milletvekili Sırrı Sakık, CHP Genel Başkan Yardımcıları Sezgin Tanrıkulu ve Gürsel Tekin'e, "Saldırganın bizimle alakası yok" bilgisini verdi.

Saldırgan Orhan Ö.'nün ilk ifadesinde, "CHP grubuna geldiğimi söyleyerek Meclis'e girdim. Yumruklamayı kafaya koydum, o yüzden geldim. Bekledim girişini, makul fırsatta da yumruğu attım" dediği öğrenildi.

Tekin, "CHP milletvekillerinin mümkün müdahalesinden çekinildiği için hemen Meclis'ten çıkarıldı. Kendisinin Terörle Mücadele Şubesi'ne götürüldüğü bilgisi bize verildi" dedi.

Saldırı sırasında Kılıçdaroğlu'nun ceketi yırtıldı.

Kılıçdaroğlu'na saldıran kişiyi polis Meclis'te kadın kuaförüne kaçırdı. CHP'li milletvekilleri, grup başkanvekilleri ve idare amiri Malik Ecder Özdemir saldırganın olduğu kuaföre girmek için kapıları yumrukladı.

İŞTE İLK İFADE

Saldırganın karakoldaki ifadesinde, kendisini Alperen Ocakları'na yakın biri olarak gördüğünü belirttiği kaydedildi. Agresif ilk ifadesinde özetle, "Kılıçdaroğlu'nun politikalarını beğenmiyorum. Vatan haini olarak görüyorum. Kendisine gıcık oluyorum. Eylemi de bunun için yaptım" dedi.

Alperen Ocakları agresif iddiasını yalanladı

SALDIRGAN ORHAN ÖVET KİM?

Orhan Övet'in Erzurumlu olduğu ve Ankara Altındağ'da oturduğu ortaya çıktı.

Kemal Kılıçdaroğlu'na saldıran kişinin Erzurum doğumlu olması, şehirde şaşkınlığa neden oldu. Inşa Edilen araştırmada Alperen Ocakları ile bağı olduğu belirtilen 28 yaşındaki Orhan Övet'in, Ankara'da oturduğu ve nişanlı olduğu ortaya çıktı.

Nişanlı olduğu belirtilen Orhan Övet'in, sosyal paylaşım sitesinde Ankaragücü futbol takımı atkılı resimlerini paylaştığı görüldü.

Kılıçdaroğlu'na saldıranın Facebook sayfası

ANNESİ KANUŞTU

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na yumruklu saldırıda bulunan şahsın annesi Vesile Ö., "Kılıçdaroğlu'ndan ve ailesinden çok çok özür dilerim" dedi.

Kılıçdaroğlu grup toplantısına girerken, BDP'lilerle el sıkıştığı anda Orhan Ö. (28) tarafından yumruklu saldırısına uğradı. Kılıçdaroğlu'na saldıran şahsın annesi Vesile Ö., İHA muhabirine konuştu. Erkek Çocuğunun işsiz meydana geldiğini belirten anne Vesile Ö., "Boşta geziyordu, kavgadan dolayı cezaevine girdi. 3 ay önce de cezaevinden çıktı. İşi yok 2 yaşında bir kızı var. İş bulamadı" dedi.

Üzgün meydana geldiğini söyleyen ağlayarak Vesile Ö., "Kılıçdaroğlu ve ailesinden çok çok özür dilerim. Bundan 2 yil önce eşim Irak'ta vefat etti. 4 gün cenazesi gelmedi. Geldikten sonra çocuğum değişti. Herhangi bir partiye üyeliği yok" şeklinde konuştu.

Saldırganın annesi özür diledi

0 yorum:

Yorum Gönder

reklam yeri
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
online kişi acaip's Profile on Ping.sg